Máte doma malou cyklistku nebo malého cyklistu? Nebo je prostě váš potomek neudržitelná kopa energie se soutěživým duchem? Pak byste ho mohli...
Minulý týden…
… jsme využili prodlouženého víkendu a vyrazili do Tcháňatova už v pátek. Dům voněl teplým štrúdlem, zádveří na zahradě sušeným koprem, vzduch...
Jak trestat potomka?
Chtěli byste mít doma hodného andílka, který bude poslouchat na slovo? Sami asi víte, že to je utopie. Každý prcek dokáže pozlobit své rodiče a...
Omalovánka – kůň
Vytiskněte si další obrázek k vybarvení. Tentokrát jsme vybrali obrázek koně. Omalovánku si vytiskněte z přiloženého souboru:
Podpořte dětskou tvořivost!
Děti předškolního věku žijí v trošku jiném světě než dospělý člověk. V dětském světě není jen realita, ale i fantazie, která je pro rozvoj vašeho...
Básnička o papouškovi
Jestli už jste si stihli vybarvit papouška v našich omalovánkách, přečtěte si o něm i básničku.
Reklamy
Mladší se celým svým trpasličím tělem zaměřila na empirický výzkum trhu. Zkoumá pravdivosti reklam. Zatímco mně to přináší obveselení, jí...
Bludiště – znaky
Projděte bludištěm od jednoho znaku k druhému. Cestu vyznačte zelenou pastelkou. Bludiště si můžete vytisknout z přiloženého souboru.
Spojte hrnky dohromady
Najděte dvojice stejných písmen a spojte vždy malé a velké písmenko. Jako vzor máte předkreslené hrnky s M a m. Vybarvěte potom tekutinu...
Básnička – auto
Připravili jsme pro vás novou básničku. Hlavním hrdinou v ní je auto.
Jak rozvíjet osobnostní a sociální dovednosti dětí? – 2. část
V minulé části tohoto článku jsme se dozvěděli, co je to osobnostní a sociální výchova a proč se dnes zavádí do českých škol. Seznámili jsme se...
Bludiště – traktorista Pepa
Traktorista Pepa by rád dojel až na statek. V cestě mu stojí velký labyrint. Pomůžete mu projít?
Viry a bacily nepřichází na chvíli
Tento týden byl zasvěcen marodění. My tři holky, co spolu bydlíme, jsme onu činnost vykonávaly zodpovědně a zcela a plně jsme se jí oddaly. Jako...
Jak rozvíjet osobnostní a sociální dovednosti dětí? – 1. část
Donedávna se školy i školky zabývaly pouze tím, jak předávat svým svěřencům vědecké poznatky, které budou (a možná ani nebudou) v životě...
Když jsou problémy s mluvením… – 3. část
V minulých článcích zabývajících se mluvením jsme si rozebrali poruchy výslovnosti. Dnes se budeme věnovat opožděnému vývoji řeči, který se stále...
Básnička o rybě
Jak se mají ryby? Přečtěte si novou básničku a dozvíte se to.